Faceți căutări pe acest blog

luni, 30 august 2010

Prima mea postare

Pentru inceput voi pune o poezie despre care voi o sa lasati o impresie sper...acum nu stiu cati or sa intre pe blogul acesta ,deci ramane de vazut...P.S. Nu va voi spune cine a scris aceasta poezie !!!




Sentimente…


In fiecare dimineata…
Ma trezesc cu acelasi gand,
Cu ochii tai,cu parul tau,privirea ta…
Si ma trezesc plangand.

Puteam acum sa fim impreuna
Si lumea sa devina buna…
Aceeasi lumea care aproape ne-a uitat
Si fiecare vis ni l-a dezbinat.

Stii…stau si plang…
De al tau dor.
Simt ca mai am putin…
Si cred ca am sa mor.

Iar daca am sa mor,
Sper ca nu ma vei uita…
Doar de-al meu dor
Sper ca vei putea scapa…

19 comentarii:

  1. foarte,foarte buna poezia :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si bine ai venit in lumea noastra :))

    RăspundețiȘtergere
  3. uite ma ca citesc si eu :))
    frumoasa poezia :x amorezatule;)

    RăspundețiȘtergere
  4. nici n-am visat ca ai scris-o tu stai linistit :))
    oricum e frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna pentru indragostiti.Plutesti, visezi, zbori... Iubirea iti da aripi!!! Ma poti contrazice??? Nu ti se pare ca nimeni nu mai traieste atat de intens ? Este ceva mai important ca iubirea ???

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ... dar unii uite ca traiesc ... poate si mai intens
    si poate e atat de intens incat poezia e ceva prea mic sa poata exprima ceea ce simt

    RăspundețiȘtergere
  7. uuuuuh foarte tare bai. si felicitari celui/celei ce a scris-o! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. cauta si tu prin lista de mess si ia toate posibilitatile:)))
    primu` indiciu e cineva fara blog=))
    Hai bafta!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. sau pune la sts..care e Anonim ma? :))
    poate..poate se simte careva
    sau poate nu!:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Fii atent bai andrei ti-am comentat pe 1 septembrie in primu` minut :O

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nimic nou sub SOARE... Mai posteaza si tu ceva nou. Poezia,da, e faina !!!!!

    RăspundețiȘtergere