Faceți căutări pe acest blog

vineri, 10 septembrie 2010

Despartire


Despartire


Ne-am avut unul pe altul…
Acum nu mai avem nimic.
Am fost unul langa altul...
Dar ne-am despartit.

Eram doar un hoinar...
Fiecare gand imi era amar...
Si ai aparut tu,luandu-ma in brate,
Iar sufletului meu ai dat sperante.

Si a fost, a durat un pic...
Iar dragostea mea nu avea sfarsit.
A intervenit ceva,nu a mai mers...
Am incercat,dar fara succes.

Acum totul s-a terminat.
Si nu iti port pica,
Dar am o inima mica,
Ce inca nu te-a uitat...

5 comentarii:

  1. Sa nu-mi spui ca v-ati despartit...
    O poezie de dragoste...Adevarata.

    Poem

    Spune-mi, dacă te-aş prinde-ntr-o zi
    şi ţi-aş săruta talpa piciorului,
    nu-i aşa ca ai şchiopăta puţin, după aceea,
    de teamă să nu-mi striveşti sărutul?

    poezie de Nichita Stănescu

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai doar doua postari. Nota 10 la 10 postari...

    RăspundețiȘtergere
  3. Se citeste o matrice patratica de intregi.Sa se afiseze minimul dintre elementele de pe diagonala secundara.Procedura citire matrice. Procedura afisare min.Parametrii:matrice,nr linii

    Gata,ajunge pentru seara asta....
    Noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. poezie poezie mana mea e de hartie as mai da n-am ce scrie :)) http://aventuriinintuneric.blogspot.com
    frumos !!!!!! mai scrie ca incepi sa ai talent

    RăspundețiȘtergere